Vores 
rekrutteringsproces

Hird Consultings rekrutteringsproces dækker alt fra markedsanalyse til research og ansættelse. Hird afdækker hele markedet for at finde de rigtige talenter, skaber kontakten og sikrer det rigtige match. I løbet af kun 3-4 uger møder du de mest kvalificerede og motiverede kandidater til en samtale.

1

Markedsanalyse

Vi kortlægger relevante virksomheder
og brancher, der matcher den specifikke rolle.

Research

Vi foretager søgninger på forskellige platforme for at finde og kortlægge relevante kandidater.

2

3

Tilgang

Vi kontakter kandidaterne på listen. I denne fase sælger vi rollen og jeres virksomhed ind.

Interview

Vi gennemfører interviews med relevante og interesserede kandidater for at sikre os, at kandidaterne passer til kravene og kulturen.

4

5

Præsentation

Vi præsenterer de bedste talenter for dig, efter at vi har gennemsøgt markedet grundigt. Du får en forståelse af markedet og efterspørgslen.

Opfølgning
& sparring

Vi følger op hos jer og kandidaterne for at sikre, at processen forløber, som den skal. Vi bidrager med relevant sparring igennem hele processen.

6

Skal vi skræddersy din
rekrutteringsproces?

Kontakt os Kontakt os